مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در قرچک

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر