تولید و ساخت کارتن بسته بندی در لواسان

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.


جعبه مقوایی تک جداره از دو مقوای تک لایه که یک مقوای موج دار را در میان گرفته اند، ساخته می شود. این جعبه ها از بالا و پایین محکم بوده و نسبت به ضربه های فوقانی و تحتانی مقاوم هستند. این جعبه ها در کارگاه ‌های تولید کارتنهای بسته بندی تهران و کارتنهای بسته بندی کرج و اکثر شهرستان ها در دسترس هستند. وزن کم و قیمت مناسب از مزایای جعبه مقوایی تک جداره به شمار می رود که برای بسته بندی و کارتن حمل و نقل محصولات، گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

نکته بسیار مهم در مورد جعبه و کارتن بسته بندی که باید به آن دقت کرد این است. که یک بسته بندی نباید سبب شود قیمت محصول شما بیش از اندازه بالا رود، چرا که به همان اندازه که بسته بندی خوب برای مخاطب اهمیت دارد قیمت آن هم بسیار مهم و تأثیر گذار است..



( تولید و ساخت ) های دیگر