مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در ورامین

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محمد بن محمد بویه‌ای رازی ورامینی یکی از فقهای گران‌قدر شیعیان و یکی دیگر از مشاهیر ورامین است.؛ او به قطب‌الدین، علامه رازی و قطب تحتانی هم معروف است.. این فقیه بزرگ در دوران حکومت ایلخانان زندگی می‌کرد و آثار ارزشمندی از او به یادگار مانده است.. از دیگر

در طول زمان مهاجران زیادی به منطقه ورامین جذب شده‌اند که برخی از این مهاجران به دلیل‌های سیاسی کوچانده شده و برخی خود به این منطقه کوچیده‌اند. این مردمان با قومیت‌های مختلف همگی مردمان بومی منطقه محسوب می‌شوند که قبل از دوران معاصر به ورامین آمده‌اند.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

– ورق های بسته بندی: ورق ها بر اساس ضخامت باهم متفاوت هستند و به ورق های لایه، لایه و لایه تقسیم می شوند، که با توجه به سنگینی قطعات مورد نظر انتخاب می شوند. این ورقه های کارتونی نیز قابلیت بازیافت دارند و از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار مناسب هستند. انتخاب ورق کارتن با کیفیت مناسب و است.حکام بالا و ابعاد دقیق اصلی ترین عاملی است. که کیفیت کارتن های بسته بندی را تضمین می کند. راز است.حکام و قدرت قابل توجه مقوای موج دار، در لایه‌های پیچ خورده و امواجی نهفته است. که در میان دو لایه صاف و مسطح قرار گرفته‌اند و با است.فاده از نشاسته ذرت و دیگر مواد شیمیایی به ‌یکدیگر چسبیدند.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها



( مشاوره و اجرا ) های دیگر