فروش کارتن بسته بندی در پردیس

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


خرید و چاپ کارتن و مقوا یکی اصلی ترین روش ها برای بالا بردن جذابیت و جذب مشتری به شمار می رود. از روان شناسی رنگ ها می توان است.فاده کرد و رنگی متناسب با محصول مورد نظر را با توجه به جذب نگاه مشتری انتخاب و بر روی بسته بندی ها چاپ کرد، چرا که رنگ و چاپ کارتن بسته بندی اولین چیزی است. که مشتری در هنگام خرید با آن رو به رو می شود و شکیل بودن یک بسته بندی باعث خواهد شد تا در مشتری یک احساس خوب نسبت به محصول به وجود آید و در نهایت این احساس خوب باعث انتخاب و خرید محصول می شود.

جعبه مقوایی دو جداره از دو ورق مقوایی موج دار و سه ورق مقوایی صاف تشکیل شده است. به طوری که در بالا و پایین و بین ورق های موج دار، از ورق صاف است.فاده شده است.. این جعبه ها بسیار محکم بوده و به دلیل است.حکام بالا برای جا به جایی اجسام سنگین مناسب می باشد. نوعی از جعبه های دو جداره با است.حکام ویژه برای صادرات و ارسال اجسام سنگین است.فاده می شود. در تولید کارتنهای بسته بندی با افزودن ورق موج دار و ورق صاف، مقوای سه، پنج و هفت جداره نیز تولید می شود. از این جعبه ها در موارد خاص و برای بسته بندی کالاهای سنگین و ارزشمند است.فاده می شود.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( فروش ) های دیگر