مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در پیشوا

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

خرید و چاپ کارتن و مقوا یکی اصلی ترین روش ها برای بالا بردن جذابیت و جذب مشتری به شمار می رود. از روان شناسی رنگ ها می توان است.فاده کرد و رنگی متناسب با محصول مورد نظر را با توجه به جذب نگاه مشتری انتخاب و بر روی بسته بندی ها چاپ کرد، چرا که رنگ و چاپ کارتن بسته بندی اولین چیزی است. که مشتری در هنگام خرید با آن رو به رو می شود و شکیل بودن یک بسته بندی باعث خواهد شد تا در مشتری یک احساس خوب نسبت به محصول به وجود آید و در نهایت این احساس خوب باعث انتخاب و خرید محصول می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر