مشاوره و اجرا کارتن در بازار لاله زار

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162




در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند و بطور مرتب در مراحل تولید تحت نظارت و بررسی دقیق کیفی قرار می گیرند. در حال حاضر افتخار همکاری با برندها و کارخانه های بزرگ و کوچک ، صنایع غذایی، شوینده ها و لوازم خانگی را داریم.

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر