مشاوره و اجرا کارتن در جنوب تهران

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

کلمه است.اندارد در اصل کلمه ای است. انگلیسی و مترادف با پرچم و علم و شاید این وجه تسمیه از آن نظر بوده است. که پرچم یا علم افراشته در میان لشکر به عنوان شاخص برای افراد لشکر بوده است. و نشانی از پیروزمندی ویا شکست را به همراه داشته است. این معنی هنوز در زبان انگلیسی باقی است.. تا کنون تعاریف مختلفی برای است.اندارد کردن بیان شده است. و هر یک از تعارف از دیدگاه خاص که شرایط مربوط به نوع حرفه و تخصص تعریف کننده باشند ارائه شده است..

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر