فروش کارتن در دماوند

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.



( فروش ) های دیگر