فروش کارتن در دیزین

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.


در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

شرکت کارتن صنعت نیا با هدف انتقال تکنولوژی از کشور ژاپن و تهیه ماشین آلات و تجهیز صنایع بسته بندی کشور در سال با مدیریت آقای محمد علی تحسینی به ثبت رسید و با است.فاده از امکانات کشور قدرتمند ژاپن در صنایع بسته بندی اقدام به ارائه ماشین آلات پیشرفته ژاپنی نمود که ثمره آن ایجاد تحولی اساسی در صنایع بسته بندی سلولزی کشور می باشد و در سال نیز اقدام به احداث کارخانه ای با طرفیت تولید سالانه ,تن انواع ورق کارتن سه و پنج لا و تبدیل فلکسو تمام اتوماتیک از نوع In-line نمود.



( فروش ) های دیگر