فروش کارتن در دیزین

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



درمورد پیست اسکی دیزین بهتر است. اینگونه شروع کنیم که اگر به دنبال مجهزترین پیست اسکی ایران می‌گردید، قطعاً گزینه مطلوب شما پیست دیزین تهران است. که در محدوده شهر لواسان و شمیرانات تهران واقع شده است.؛ اما سرراست‌ترین آدرس پیست دیزین تهران از جاده چالوس

آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.



( فروش ) های دیگر