فروش کارتن در شمال تهران

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.


شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.



( فروش ) های دیگر