مشاوره و اجرا کارتن در شمال تهران

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر