مشاوره و اجرا کارتن در شهر ری

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

کلمه است.اندارد در اصل کلمه ای است. انگلیسی و مترادف با پرچم و علم و شاید این وجه تسمیه از آن نظر بوده است. که پرچم یا علم افراشته در میان لشکر به عنوان شاخص برای افراد لشکر بوده است. و نشانی از پیروزمندی ویا شکست را به همراه داشته است. این معنی هنوز در زبان انگلیسی باقی است.. تا کنون تعاریف مختلفی برای است.اندارد کردن بیان شده است. و هر یک از تعارف از دیدگاه خاص که شرایط مربوط به نوع حرفه و تخصص تعریف کننده باشند ارائه شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر