تولید و ساخت کارتن در قرچک

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.



( تولید و ساخت ) های دیگر