فروش کارتن در قرچک

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 


تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.

در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند.

شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.



( فروش ) های دیگر