مشاوره و اجرا کارتن در قرچک

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.

کلمه است.اندارد در اصل کلمه ای است. انگلیسی و مترادف با پرچم و علم و شاید این وجه تسمیه از آن نظر بوده است. که پرچم یا علم افراشته در میان لشکر به عنوان شاخص برای افراد لشکر بوده است. و نشانی از پیروزمندی ویا شکست را به همراه داشته است. این معنی هنوز در زبان انگلیسی باقی است.. تا کنون تعاریف مختلفی برای است.اندارد کردن بیان شده است. و هر یک از تعارف از دیدگاه خاص که شرایط مربوط به نوع حرفه و تخصص تعریف کننده باشند ارائه شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر