مشاوره و اجرا کارتن در ورامین

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

در این شهرستان عواملی همچون کویر و بادهای غربی نقش زیادی در اقلیم این شهر ایفا می‌کنند. نوع توزیع دما در فصل‌های مختلف سال، نشان‌دهنده‌ است.قرار سنگین حاره‌ای در تابستان و است.قرار بادهای غربی در پی ریزش هوای سرد، در فصل‌های سرد سال است.؛ طبق پارامترهای دمایی، کم‌ترین دما متعلق به دی‌ماه و بیش‌ترین دما متعلق به تیرماه است.‌. بیشترین مقدار رطوبت نیز متعلق به دی‌ماه است. که با میزان /% به ثبت رسیده است.‌. بارندگی در شهر ورامین کم است.؛ به‌گونه‌ای که در تابستان‌ها تقریباً بارشی وجود ندارد و در بقیه‌ فصل‌ها نیز معمولی است.؛ اما بیشترین میزان بارش متعلق به فصل زمستان است.. به سبب قرار گرفتن ورامین بین


شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند و بطور مرتب در مراحل تولید تحت نظارت و بررسی دقیق کیفی قرار می گیرند. در حال حاضر افتخار همکاری با برندها و کارخانه های بزرگ و کوچک ، صنایع غذایی، شوینده ها و لوازم خانگی را داریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر