مشاوره و اجرا کارتن در پردیس

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند و بطور مرتب در مراحل تولید تحت نظارت و بررسی دقیق کیفی قرار می گیرند. در حال حاضر افتخار همکاری با برندها و کارخانه های بزرگ و کوچک ، صنایع غذایی، شوینده ها و لوازم خانگی را داریم.

تولید و تبدیل انواع ورق های -۵ ply همچنین تبدیل ورق به کارتن تا ۵رنگ چاپ و جعبه های لمینتی و فانتزی واردات انواع کاغذ وایت تاپ ،کرافت، مقوای دوبلکس و ایندربرد واردات انواع ماشین آلات و ملزومات صنایع چاپ و بسته بندی عمدتاً از ژاپن، چین، کره و کشورهای اروپایی فعالیت می نماید. همچنین مفتخریم طی سالیان متمادی با تجهیز کردن قریب به ۵ کارخانه در اقصا نقاط کشور سهم بسزایی در تجهیز،ارتقاء و پیشرفت کارخانه جات صاحب نام کشور داشته ایم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر