تولید و ساخت کارتن در چهاردانگه

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


شرکت کارتن صنعت نیا با هدف انتقال تکنولوژی از کشور ژاپن و تهیه ماشین آلات و تجهیز صنایع بسته بندی کشور در سال با مدیریت آقای محمد علی تحسینی به ثبت رسید و با است.فاده از امکانات کشور قدرتمند ژاپن در صنایع بسته بندی اقدام به ارائه ماشین آلات پیشرفته ژاپنی نمود که ثمره آن ایجاد تحولی اساسی در صنایع بسته بندی سلولزی کشور می باشد و در سال نیز اقدام به احداث کارخانه ای با طرفیت تولید سالانه ,تن انواع ورق کارتن سه و پنج لا و تبدیل فلکسو تمام اتوماتیک از نوع In-line نمود.

شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر