مشاوره و اجرا کارتن در چهاردانگه

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر