فروش کارتن ساده در اسلامشهر

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


کارتن ها و جعبه های مقوایی در انواع ابعاد، سایزها و طرح های مختلف تولید می شوند و از نظر ایمنی در برابر رطوبت، ضربه و عوامل فیزیکی محیط ایمن می باشند، همچنین اینکه این لوازم از سلولز و کاغذ تشکیل شده اند و در نهایت قابل بازیافت می باشند. بدین ترتیب بهترین محصول در بسته بندی کالاهای مختلف همان محصول پرطرفدار صنایع کارتن سازی است که در انواع مختلف تولید شده و قابل است.فاده در تمامی شرایط و محیط ها می باشد.

کارتن هایی هستند که از لایه که سه لایه ی آن صاف و دو لایه ی آن فلوت ( از نوع A، B، C، E) هستند تشکیل می شوند. این کارتن ها به دلیل اینکه نسبت به کارتن های لایه در هنگام تولید آنها در کارخانه های تولید کننده کارتن از لایه بیشتر است.فاده می شود از مقاومت بیشتری هم برخوردار هستند و توانایی انعطاف پذیری و بازیافت را دارند و همچنین توانایی حمل وسایل سنگین را دارند به همین منظور برای اسباب کشی و انباز کردن اجسام بزرگ آن هم برای طولانی مدت بسیار مفید هستند و مورد است.قبال قرار می گیرند.

پس مهم است. که قبل از طراحی و تولید کارتن با نیاز مشتری بیشتر آشنا شویم. پس از شفاف شدن مشخصات فنی، کیفی و ابعاد مورد نظر توسط مشتری نمونه اولیه کارتن تهیه می شود. پس از تایید نهایی توسط مشتری به طراحی روی بسته بندی می پردازیم و بعد از آن وارد فرآیند تولید انبوه  محصول بسته بندی می شویم. تولید کارتن در کارتن سازی فرایندهای به خصوصی دارد.



( فروش ) های دیگر