مشاوره و اجرا کارتن ساده در اسلامشهر

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

  صاحب کتاب «اختران فروزان ری و طهران» () در خصوص تاریخچه و شجره ی امامزاده این بزرگوار تا امام حسن مجتبی (علیه السلام) هفت پدر فاصله است.، و قبر این بزرگوار و برادرش ابوالحسن علی الاصغر در روستای ششکلو مزار معتبریست؛ و گمان نگارنده این است. که اصل آن لقب «ششدیو» پدر این دو بزرگوار است. که در کنار یکدیگر واقع شده اند. امامزاده محمد ششدیو اولین امامزاده ای است. که به این قریه نازل شده است. و سکونت نموده، و ممکن است. بانی تأسیس آن قریه خود آن جناب بوده باشند، و بدین سبب روستا نام خود را از ایشان اخذ کرده است.. مؤلف در ادامه آورده است. که سید محمد ششدیو دارای هفت پسر بوده اند: )ابوهاشم حسین؛ ) ابوطالب محمد؛ ) ابوالعباس احمد (مانکدی)؛ ) حمزه (که اولادی نداشته)؛ ۵) الناصر عیسی؛ ) ابوطالب حسین؛ ) ابوزید حسن القاری (شهید در خراسان).  قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل : قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل  


کادر مجرب، آخرین عاملی است. که قصد بررسی آن را داریم؛ تفاوتی ندارد یک کارخانه کارتن سازی چه اندازه از تجهیزات پیشرفته است.فاده می کند؛ اگر کارکنان مجربی نداشته باشد تا تجهیزات را به کار بیاندازند و بر روند تولید نظارت داشته باشند، نتیجه کار، محصولات بی کیفیتی می شود که نه ظاهر مناسبی داشته و نه از مقاومت چندانی برخوردار هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک کارخانه تولیدی، توجه داشته باشید که سابقه کاری کادر آن تاثیر مستقیمی با کیفیت محصولات دارد.

چنین مسئل های که به عنوان یک مشکل اساسی در دستگاه های فیدر عقب رخ میدهد در به راحتی قابل اجرا  است. بسیاری از کارگاه ها برای رفع این معضل به دستگاههای دستی یا نیمه اتومات متوسل شده اند تا به وسیله آ نها بتوانند چنین مشکلاتی را به شکل مکانیکی و دستی حل کنند. آ نها برای تکمیل کار خود گاه به چند دستگاه و انجام مراحل اضافی نیازمندند و در حالی است. که  Dingshung یک تنه جور تمامی این کارهای بخش لمینیت مجموعه را می کشد.

در این مرحله خمیر به دست آمده وارد ماشین کاغذ سازی به نام هد باکس می شود، این ماشین دو وظیفه دارد که یکی این است. که با فشاری که در تمام نقاط به خمیر وارد می کند باعث می شود تا ضخامت کاغذ در تمام سطح خمیر یکسان شود و دوم اینکه باعث تنظیم جهت ضخامت کاغذ می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر