فروش کارتن ساده در بهارستان

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


شرکت های کارتن سازی همگام با واحدهای تولیدی دیگر رشد می کنند و در توسعه تجارت سهم خاص خودشان را دارند. برای کالاهای صادراتی نسبت به کالاهای داخلی باید اصول پیچیده تری در نظر گرفته شود و کارتن باید در مسافت های طولانی از محصول محافظت کند. با روی کار آمدن خریدهای اینترنتی و فعالیت آن ها در فضاهای مجازی، نیاز به کارتن برای ارسال محصولات نیز بیشتر شده است.. برای این نوع کسب و کار می توان از کارتن لمینتی و دایکاتی است.فاده کرد.

از کارتن های ساده بیشتر مواردی است.فاده میشود که تولید کننده توجیه اقتصادی برای محصولات خود ندارد و هدف اصلی اش عرضه آن به بازار هدف میباشد این به این معناست که کالای مورد نظر قرار نیست به عنوان یک کالای مطرح یا یک محصول صادراتی عرضه شود، در این موارد با توجه به اینکه کارتن های ساده بدون هیچ گونه طرح و رنگ یا چاپی مورد است.فاده قرار میگیرند.

زیبایی بسته بندی جعبه ها و کارتن همراه با محافظت از محصول، بسته به نوع محصول باید تا حد امکان زیبا باشد. اگر جعبه شما اولین تصویری است. که محصول در ذهن خریدار و کاربر ایجاد می کند، باید یک جعبه چهره برای نام تجاری شما ایجاد کند. قیمت درست است.؛ از آنجا که یک



( فروش ) های دیگر