تولید و ساخت کارتن ساده در بومهن

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


 کارتن تهرانپارس حالا مجهز شده بود و همه چیز برای جهشش آماده بود. زمانی که ما این دستگاه را انتخاب کردیم می توانستیم با قیمت های کمتر ماشین ها یک سوم یا دو سوم اتومات و یا دستگاه های چینی متداول را خریداری کنیم اما دیده بودیم که نمی توان با آن ها هر کاری را انجام داد.

هسته اصلی فرآیند BOD یک ماشین تولید جعبه کارتنی با است.فاده از ورق های آكاردلوني (فلوت) است. این ماشین با چهار عرض متفاوت عرضه می شود، کوچکترین عرضي آن ۵۵ اینچ است. و بزرگترین ماشین معادل عرض اینچ دارد. برخی از این ماشین ها را می توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که همزمان چندین ورق با عرض های مختلف را تبدیل به جعبه‌هایی با ابعاد مختلف کند.

کریس گیمز مدیر بازاریابی BOD می گوید این دستگاه کاربردهای منحصربه فردی دارد که فراتر از تولید جعبه برای کالای روزمره مثل خمیردندان و لباس است.. این کاربردها شامل جعبه ویژه کابینت آشپزخانه، مبلمان و هر چیز دیگری که شرکت آمازون به دست مشتریانش می رساند، نیز می شود؛ حتی بسته بندی قایق کانو .



( تولید و ساخت ) های دیگر