فروش کارتن ساده در بومهن

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


یکی از ویژگی های بسته بندی کارتن کالاها، ارائه اطلاعاتی در مورد کالای مورد نظر است.. این اطلاعات می تواند بسته به نوع کالای مورد نظر متفاوت باشد. طرز است.فاده، نحوه نگهداری، مشخصات کالا، ترکیبات، تاریخ تولید و تاریخ انقضا و بسیاری موارد دیگر که می توان از این طریق به مشتری ارائه کرد .

حدود الی۸% خرج کار می شود. هزینه آب و برق و اجاره کارگاه و حقوق کارگرها میشود درنهایت دست بالا هم محاسبه کنیم % خرج کار می شود. تقریبا % هم که بماند کافی است. که موطمئنا از این بیشتر است.. توان تولید دستگاه ها روزی الی۸ تا کارتن میباشد. روزی ۵تا کارتن هم تولید شود عالی است. و سود رضایت بخشی دارد.

شرکت پلیموت درحال حاضر بیش از مشتری دارد که از ماشین های BOD است.فاده می کنند. با اینکه پانوتک بیش از ماشین در سراسر جهان از سال ۸ تاکنون به فروش رسانده است.، پیش بینی می شوند با کمک وست‌راک میزان فروش این شرکت باز هم رشد کند.



( فروش ) های دیگر