مشاوره و اجرا کارتن ساده در بومهن

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


در این زمینه خرید از صنایع کارتن سازی معتبر و با سابقه که سال ها است. در زمینه تولید انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی فعالیت دارند، پیشنهادی است. که حتی از طرف مشاورین مالی و بازرگانی کسب و کارها به کارفرمایان و صاحبین صنایع ارائه می شود و این پیشنهاد یک توصیه کاربردی، ایده آل و حتی مقرون به صرفه می باشد، چرا که شما با خرید از صنایع کارتن سازی معتبر می توانید کارتن های مورد نظر خود را در طرح ها، ابعاد و حتی رنگ های مورد نظر خود سفارش داده و از کیفیت فوق العاده بالای کالاها در بسته بندی محصولات بهره مند شوید.

یکی دیگر از راه های سفارش کارتن، درخواست کارتن سفارشی است.، در این حالت می توانید مدل جعبه کارتن را انتخاب کنید و همچنین ابعاد مورد نظر خود را ارائه دهید و می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی جعبه کارتن چاپ نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با

نمیدانم آیا شما هم تجريه مرا داشته اید یا نه. ولی هفته گذشته من هشت کارتن در ابعاد مختلف از شرکتهای گوناگون دریافت کرده ام که هرکدام حاوی محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت بوده اند. دوستان دیگری هم همین روند جدید را تجربه کرده اند. با اینکه من سال ها است. جعبه های کارتنی دریافت می کنم؛ ولی به تازگی می بینم که جعبه ها هرچه بیشتر متناسب و درست به اندازه ابعاد کالا ساخته و شخصی سازی می شوند. به همین خاطر در



( مشاوره و اجرا ) های دیگر