فروش کارتن ساده در تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.


در تولید خمیر ابتدا باید ضایعات کارتن را وارد مخزنی به نام هیدروپالپر کنند که همراه با آن مقداری ناخالصی از آن جدا می شود. محصولی که از هیدروپالپر به دست می آید وارد مرحله ای که نام آن توربورسپراتور است. می شود. در این مرحله الیاف کارتن از هم جدا می شوند و ناخالصی ها را نیز از آن جدا می کنند و در ادامه جهت اینکه به کاغذ کارتن است.حکام بیشتری داده شود به آن رزین و سولفات آلون اضافه می کنند و همچنین برای اینکه الیاف کاغذ بهتر به هم بچسبند به آن نشاسته اضافه می کنند.

کارتن های معمولی یا عادی که در همه جا یافت می شوند معمولا مناسب ترین کارتن ها از لحاظ قیمت برای بسته بندی محصولات هستند. این کارتن ها عموما به رنگ قهوه ای موجود هستند. کارتن های معمولی دارای چهار درب در بالا و چهار درب در پایین هستند این کارتن ها در کارخانه های تولید کننده ی کارتن توسط ماشین های یونیت چاقو و چاک زن تولید می شوند.

شرکت های کارتن سازی همگام با واحدهای تولیدی دیگر رشد می کنند و در توسعه تجارت سهم خاص خودشان را دارند. برای کالاهای صادراتی نسبت به کالاهای داخلی باید اصول پیچیده تری در نظر گرفته شود و کارتن باید در مسافت های طولانی از محصول محافظت کند. با روی کار آمدن خریدهای اینترنتی و فعالیت آن ها در فضاهای مجازی، نیاز به کارتن برای ارسال محصولات نیز بیشتر شده است.. برای این نوع کسب و کار می توان از کارتن لمینتی و دایکاتی است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر