مشاوره و اجرا کارتن ساده در تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


از دیگر تولیدات گلبرگ باکس : کارتن تخم مرغ", "thumbnailUrl": "https://golbargbox.com/wp-content/uploads/-_euro-line-hg-brake-disc-rotors-european-heavy-Copy.png", "uploadDate": "--", "duration": "PTMS", "contentUrl": "https://golbargbox.com/industrial-parts-packaging-cartons/", "embedUrl": "https://www.namasha.com/v/TqbuaM/%D%%D%B%D%B%D%%DB%C_%DA%A%D%A%D%B%D%AE%D%A%D%%D%_%DA%A%D%A%D%B%D%AA%D%_%D%B%D%A%D%B%DB%C_%DA%AF%D%%D%A%D%B%DA%AF_%D%A%D%A%DA%A%D%B" }

ماشین لمینت فول اتومات یکی از اصلی ترین نیازهای ما برای رسیدن به سرعت، دقت و کیفیت بالاتر بود. به این ترتیب جستجوها برای پیدا کردن یک دستگاه کارا و مناسب آغاز شد. در میان این کندوکاوها و بررسی ها گذر ما به ماشین لمینیت فول اتومات کارتن Dingshung  افتاد. ما از قبل با مجموعه ی صفر تا صد آشنا بودیم و برای تهیه ملزومات بارها به آن ها مراجعه کرده و رفاقتی بین ما برقرار بود. مجموعه ی صفر تا صد نمایندگی انحصاری این برند تایوانی محبوب را در اختیار داشت و ما بد ندیدیم که این دستگاه را نیز آزمون کنیم.

مزایای این گونه بسته بندی ها بر همگان مشخص شده اند، مواردی از جمله وزن سبک، قابلیت چاپ بالا، نداشتن محدودیت در رنگ و طرح و هم چنین بازیافت پذیری خوبشان، آنها را نسبت به بسته بندی های دیگر متمایز کرده است.. تولید کنندگانی که سهم انبوهی از محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر میکنند خواستار این هستند که بهترین فروش را از آن خود کنند در این موضوع، بسته بندی میتواند به فروش بالای یک محصول کمک کند که روی پک آن طرح و رنگی منحصر به فرد چاپ شده باشد، پک این محصولات تاثیر زیادی را بر جلب نظر مصرف کنندگان به دنبال خواهد داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر