تولید و ساخت کارتن ساده در جنوب تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :


از حساس ترین مراحل تولید کاغذ، مرحله ی پرس آبگیری است.. در این مرحله آب کاغذ توسط غلطک های پرس گرفته می شود به این صورت که خمیر کاغذ از توری های اولیه جدا می شود و درمیان غلطک های پرس آب گیری قرار می گیرد و باعث می شود رطوبت در تمام سطح کاغذ یکسان شود ولی اگر تناسب سرعت در این مرحله وجود نداشته باشد کاغذ بدست آمده به راحتی به دلیل نداشتن مقاومت لازم از هم جدا می شود.

کارتن ها و جعبه های مقوایی در انواع ابعاد، سایزها و طرح های مختلف تولید می شوند و از نظر ایمنی در برابر رطوبت، ضربه و عوامل فیزیکی محیط ایمن می باشند، همچنین اینکه این لوازم از سلولز و کاغذ تشکیل شده اند و در نهایت قابل بازیافت می باشند. بدین ترتیب بهترین محصول در بسته بندی کالاهای مختلف همان محصول پرطرفدار صنایع کارتن سازی است که در انواع مختلف تولید شده و قابل است.فاده در تمامی شرایط و محیط ها می باشد.

– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:



( تولید و ساخت ) های دیگر