فروش کارتن ساده در جنوب تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.

همچنین لازم به ذکر است. زمان برای خریداران و صاحبان برند اهمیت فراوانی دارد ، با تغییر رفتار مصرف کنندگان به خرید مکرر اما در زمان کوتاه تر ،تاثیر برند برروی تصمیمات خرید اهمیت بیشتری یافته است. . و بسته بندی محصول جایی است. که برند شما دیده میشود.

برای شروع کارتن سازی تا نیرو جوابگو است.. اما سفارش به  ۵تا کارتن در روز رسید به الی تا نیرو نیاز دارید. در کارگاه کارتن سازی با ۵تا نیرو حدود الی۸ تا کارتن می شود تولید کرد، البته نیروی کارتن سازی وقتی کمی حرفه ای شوند میتوانند در روز تا کارتن تولید کنند.اما در کارگاه کارتن سازی تیراژ تولید به نوع و ابعاد کارتن خیلی بستگی دارد مثلا کارتن یخچال با همان تعداد نیرو حدود تا کارتن میخوان تولید کرد.



( فروش ) های دیگر