مشاوره و اجرا کارتن ساده در جنوب تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.


عامل دیگری که یک کارخانه کارتن سازی را نسبت به سایر رقبا متمایز می کند، توان تولیدی بالای آن می باشد. بدین معنا که کارخانه مورد نظر تا چه میزان می تواند کارتن بسته بندی تولید کند و یا به عبارتی دیگر سرعت تولید کارتن در کارخانه مذکور چقدر است.؟ گلبرگ باکس با توان تولیدی بالایی که در زمینه تولید کارتن دارد، مزیت قابل توجهی را نسبت به سایر کارخانه های تولیدی ارائه می دهد.

تمامی ماشین آلات و دستگاه های صنعتی موجود در شرکت های کارتن سازی به صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک طراحی می شوند و با است.فاده از آن ها می توان انواع کارتن ها را به راحتی تولید نمود. مهندسین متخصص صنعت کارتن سازی دانش آموخته در این زمینه می توانند با مهارت و دانش تخصصی خود این دستگاه ها را راه اندازی کرده و فرایند تولید انواع کارتن ها را با فرمولاسیون خاصی به انجام برسانند.

– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر