فروش کارتن ساده در دیزین

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.


در بعضی از کارخانه های کارتن سازی این امکان وجود دارد که مواد اولیه و خمیر کاغذ را از چوب تهیه کنند که ورق کارتنی که تولید می شود از کیفیت و است.حکام بالایی برخوردار است. به این ورق کرافت می گویند چون که مواد اولیه ی آن از چوب است.. در این کارتن سازی ها همچنین نوعی کاغذ به نام کاغذ فلوتینگ تولید می شود که بسیار محکم و قوی است..

از خمیر کاغذ برای تهیه کاغذ بسته بندی است.فاده می شود. در ادامه سایزهای مورد نیاز بر روی آنها انجام می شود. در ادامه کار گنگره دار کردن و چسباندن کاغذ انجام می شود. بعد از آن از کارخانه کاغذ سازی به واحد تولید ورق و مقوای کارتن ارسال می شود.

کارتن های معمولی یا عادی که در همه جا یافت می شوند معمولا مناسب ترین کارتن ها از لحاظ قیمت برای بسته بندی محصولات هستند. این کارتن ها عموما به رنگ قهوه ای موجود هستند. کارتن های معمولی دارای چهار درب در بالا و چهار درب در پایین هستند این کارتن ها در کارخانه های تولید کننده ی کارتن توسط ماشین های یونیت چاقو و چاک زن تولید می شوند.



( فروش ) های دیگر