مشاوره و اجرا کارتن ساده در دیزین

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.


مجتمع چاپ و بسته بندی پویا هنر از با سابقه ترین و بروزترین چاپخانه های کشور می باشد. این مجموعه با گردآوری بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی کشور تقریبا چاپخانه ای تخصصی در عرصه تولید چاپ جعبه های مقوایی و حتی کارتن محصولات می باشد.

کارتن و جعبه های لمینت برای اهداف مختلفی تولید می شوند و هر تولید کننده با سفارش کارتن های مخصوص محصول خود، اهداف خاصی را از کارخانه کارتن پیش بینی می کند. حفظ محتویات از عوامل محیطی با توجه به نوع آنها؛ یک کارتن بسته بندی پوششی برای شماست؛ که می تواند محصول را از آسیب های مختلف دور نگه دارد. به عنوان مثال، اگر دستگاه خراب است.، باید بر اثر آن تأكید شود و این مورد باید برای هر محصول به طور خاص ذکر شود.

کارخانه ی کارتن سازی گلبرگ به عنوان یک تولید کننده ی کارتن که از سال شروع به کار کرده است. در تولید انواع کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، کارتن عادی و کارتن های لایه و لایه و E فلوت، B فلوت، C فلوت با اتصال چسب و منگنه و همچنین است.فاده از دستگاه های بروز موفق بوده است.. هر یک از این کارتن های تولیدی دارای ویژگی های مخصوص به خود هست. که این ویژگی ها شامل:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر