فروش کارتن ساده در رباط کریم

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


نمیدانم آیا شما هم تجريه مرا داشته اید یا نه. ولی هفته گذشته من هشت کارتن در ابعاد مختلف از شرکتهای گوناگون دریافت کرده ام که هرکدام حاوی محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت بوده اند. دوستان دیگری هم همین روند جدید را تجربه کرده اند. با اینکه من سال ها است. جعبه های کارتنی دریافت می کنم؛ ولی به تازگی می بینم که جعبه ها هرچه بیشتر متناسب و درست به اندازه ابعاد کالا ساخته و شخصی سازی می شوند. به همین خاطر در

تولید کارتن ساده ارزان به درخواست مشتری صورت می پذیرد و نیازمند ابعادی از جمله طول، عرض و ارتفاع میباشد و شکل خاصی ندارد یعنی اصولا این کارتن ها به شکل مربع یا مستطیل میباشند و اصطلاحا به آنها کارتن مادر گفته میشود که مقاومت آنها بر اساس لایه ، ۵ لایه و یا لایه بودنشان مشخص میگردد و همچنین میتوانند در انواع چاپ و یا بدون چاپ تولید گردند.

ساختار کارتن بسیار ساده است.. گاهی کارتن ها به شکل لایه و لایه تولید می شوند که به آنها ورق سینگل گفته می شود. هر تولید کننده کارتن باید یک دستگاه خط برش کارتن را برای شروع داشته باشد. اما باید از قبل کارتن های مصرف شده که غیر قابل است.فاده هستند را از سطح شهر ها جمع آوری شده باشند که این کار را شهرداری ها انجام می دهند و آنها را به گارگاه های پرس ضایعات  منتقل می کنند. در آنجا ضایعات کارتن را با مقداری آب مرطوب می کنند و داخل دستگاه می اندازند و آنها را به شکل مکعب مستطیل در می آورند.



( فروش ) های دیگر