تولید و ساخت کارتن ساده در شرق تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


بنابراین در بررسی راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید بگوییم که قبل از خرید انواع ابزار، ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته صنعتی ما به اپراتورها و مهندسین متخصص در این زمینه نیاز داریم تا دستگاه ها و خط تولید راه اندازی کرده و در نهایت فرایند تولید انواع کارتن ها را با دانش و مهارت خود آغاز نمایند، یعنی به همین سادگی نمی توان با خرید چند دستگاه ساده یا حتی پیشرفته دست به تولید انواع کارتن و جعبه های مقوایی آماده زد.

از خمیر کاغذ برای تهیه کاغذ بسته بندی است.فاده می شود. در ادامه سایزهای مورد نیاز بر روی آنها انجام می شود. در ادامه کار گنگره دار کردن و چسباندن کاغذ انجام می شود. بعد از آن از کارخانه کاغذ سازی به واحد تولید ورق و مقوای کارتن ارسال می شود.

بسزایی برخوردار است. که مورد توجه بیش از درصد خریداران می باشد. و میتوان با است.فاده مناسب از این ابزار به کمک به خریدار شتافت وآنها را در مسیر صحیح خرید هدایت کرده و از سردرگمی آنها جلوگیری به عمل آوردو همچنین پیغام خود را از طریق کالا برروی شلف فروشگاه ها به مشتری رساند.



( تولید و ساخت ) های دیگر