فروش کارتن ساده در شرق تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.


همچنین با توجه به آنکه در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات به لوازم خاص با ابعاد و اندازه های مشخصی نیاز داریم، از این رو در این صنعت قوانین و است.انداردهای خاصی برای تولید انواع کارتن ها در نظر گرفته می شود تا کارتن ها با ابعاد، اندازه ها و طرح های سفارشی در خطوط تولید طراحی و چاپ شوند. از این رو است.فاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در صنعت کارتن سازی نیز یکی از دلایل مهمی است. که موجب شده این صنعت را یک صنعت پیشرفته و تخصصی بدانند و برای آن است.انداردها و قوانین خاصی را تعریف کنند.

کارتن تهرانپارس در سال ۵ متولد شد.  آن موقع پدر من در قید حیات بودند که ما کار در رسته کارتن سازی را در ملک شخصی خود آغاز کردیم، یک زیرزمین که در خیابان تهرانپارس واقع شده بود. کار ابتدایی ما هم با نام همان کارتن تهرانپارس شناخته می شد و حتی امروز که سال هاست عنوان مجموعه به کارتن سازی شهبازی تغییر نام داده، بسیاری ما را با همان نام ابتدایی به یاد دارند.

با بررسی کاربرد و اهمیت است.فاده از کارتن در بسته بندی محصولات و کالاها شما هم قطعا به این نتیجه می رسید که فعالیت صنایع کارتن سازی تا چه اندازه در تمامی جوامع اهمیت دارد و در واقع این صنعت تا چه اندازه می تواند به سایر صنایع تولیدی کمک نماید و شاید لازم است. بگوییم که این صنعت به نوعی یک تجارت پرسود نیز برای افرادی که قصد راه اندازه کسب و کار یا سرمایه گذاری را دارند، شناخته می شود و با راه اندازه یک خط تولید با تکنولوژی های ساختاری متفاوت می توانید شما هم چنین کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید؛ اما ضرب المثل معروف ” کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن!” را هرگز فراموش نکنید، چرا که این صنعت علاوه بر سرمایه به دانش، مهارت و تخصص خاص خود نیز نیاز دارد تا به سود دهی برسد.



( فروش ) های دیگر