مشاوره و اجرا کارتن ساده در شرق تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


عامل دیگری که یک کارخانه کارتن سازی را نسبت به سایر رقبا متمایز می کند، توان تولیدی بالای آن می باشد. بدین معنا که کارخانه مورد نظر تا چه میزان می تواند کارتن بسته بندی تولید کند و یا به عبارتی دیگر سرعت تولید کارتن در کارخانه مذکور چقدر است.؟ گلبرگ باکس با توان تولیدی بالایی که در زمینه تولید کارتن دارد، مزیت قابل توجهی را نسبت به سایر کارخانه های تولیدی ارائه می دهد.

– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:

در صنعت چاپ چند رنگ اصلی وجود دارد که مابقی رنگها از رنگ های اصلی تشکیل می شوند. در چاپ کارتن و چاپ مقوا می توان از چاپ سیلک، جاپ فلکسو و چاپ افست یا لمینتی است.فاده کرد. در چاپ سیلک و فلکسو، چاپ بر روی خود کارتن انجام می شود ولی در چاپ لمینتی ابتدا چاپ بر روی مقوا انجام شده و سپس مقوای چاپ شده بر روی کارتن چسبانده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر