مشاوره و اجرا کارتن ساده در شمال تهران

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


کارتن هایی هستند که از لایه که سه لایه ی آن صاف و دو لایه ی آن فلوت ( از نوع A، B، C، E) هستند تشکیل می شوند. این کارتن ها به دلیل اینکه نسبت به کارتن های لایه در هنگام تولید آنها در کارخانه های تولید کننده کارتن از لایه بیشتر است.فاده می شود از مقاومت بیشتری هم برخوردار هستند و توانایی انعطاف پذیری و بازیافت را دارند و همچنین توانایی حمل وسایل سنگین را دارند به همین منظور برای اسباب کشی و انباز کردن اجسام بزرگ آن هم برای طولانی مدت بسیار مفید هستند و مورد است.قبال قرار می گیرند.

گمان نکنم به صورت دستی بتوان بیش از چهار هزار کار را در روز لمینیت کرد که برای هر شیفت هم حداقل به سه نفر نیروی انسانی نیاز است.. این در حالی است. با دو اپراتور به خوبی تا دقیقه ای ۵ کار را به انجام می رساند که یک رکورد است. و سرعت و کیفیت کار را تا حد زیادی بالا می برد.

از حساس ترین مراحل تولید کاغذ، مرحله ی پرس آبگیری است.. در این مرحله آب کاغذ توسط غلطک های پرس گرفته می شود به این صورت که خمیر کاغذ از توری های اولیه جدا می شود و درمیان غلطک های پرس آب گیری قرار می گیرد و باعث می شود رطوبت در تمام سطح کاغذ یکسان شود ولی اگر تناسب سرعت در این مرحله وجود نداشته باشد کاغذ بدست آمده به راحتی به دلیل نداشتن مقاومت لازم از هم جدا می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر