تولید و ساخت کارتن ساده در شهر جدید اندیشه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.

قطعات صنعتی، در حین انتقال، بارگیری و تخلیه در معرض آسیب بالایی هستند و نیاز به محافظت بیشتری دارند. از ﺁنجایی که قطعات مختلف باید مسافت‌های طولانی را طی کنند، نیاز به بسته‌بندی مطمئنی دارند تا طی جا به جایی ها، سالم به تولیدکننده برسند. کارتن بسته بندی قطعات صنعتی ، بر اساس وزن و حساسیت محصولات طراحی می شود که معمولا برای بسته بندی قطعات خودرو سازی، لوازم یدکی خودرو، ابزار و یراق آلات و… بکار می روند. این کارتن ها مقاومت بالایی دارند و گران تر از سایر بسته بندی ها هستند.

یک مشکل عمده دیگر در کار ما بحث کیفیت سفارش های اولیه است.. بسیاری مواقع باری که برای لمینیت به ما تحویل می شود در حمل ونقل و یا هنگام انجام عملیات دیگر از حالت است.اندارد و سالم خارج شده و اینجاست که قدرت یک دستگاه لمینیت مشخص می شود. بسیاری از دستگاه های موجود بازار در چنین مواقعی فقط باطله ی کار را بالا می برند و در حالی است. که Dingshung با قدرت بی نظیر خود مقوایی که شاید از حالت اولیه خود هم خارج شده است. به چرخه ی تولید بازمی گرداند.



( تولید و ساخت ) های دیگر