فروش کارتن ساده در شهر جدید اندیشه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


کادر مجرب، آخرین عاملی است. که قصد بررسی آن را داریم؛ تفاوتی ندارد یک کارخانه کارتن سازی چه اندازه از تجهیزات پیشرفته است.فاده می کند؛ اگر کارکنان مجربی نداشته باشد تا تجهیزات را به کار بیاندازند و بر روند تولید نظارت داشته باشند، نتیجه کار، محصولات بی کیفیتی می شود که نه ظاهر مناسبی داشته و نه از مقاومت چندانی برخوردار هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک کارخانه تولیدی، توجه داشته باشید که سابقه کاری کادر آن تاثیر مستقیمی با کیفیت محصولات دارد.

از حساس ترین مراحل تولید کاغذ، مرحله ی پرس آبگیری است.. در این مرحله آب کاغذ توسط غلطک های پرس گرفته می شود به این صورت که خمیر کاغذ از توری های اولیه جدا می شود و درمیان غلطک های پرس آب گیری قرار می گیرد و باعث می شود رطوبت در تمام سطح کاغذ یکسان شود ولی اگر تناسب سرعت در این مرحله وجود نداشته باشد کاغذ بدست آمده به راحتی به دلیل نداشتن مقاومت لازم از هم جدا می شود.

کارتن ها و جعبه های مقوایی در انواع ابعاد، سایزها و طرح های مختلف تولید می شوند و از نظر ایمنی در برابر رطوبت، ضربه و عوامل فیزیکی محیط ایمن می باشند، همچنین اینکه این لوازم از سلولز و کاغذ تشکیل شده اند و در نهایت قابل بازیافت می باشند. بدین ترتیب بهترین محصول در بسته بندی کالاهای مختلف همان محصول پرطرفدار صنایع کارتن سازی است که در انواع مختلف تولید شده و قابل است.فاده در تمامی شرایط و محیط ها می باشد.



( فروش ) های دیگر