تولید و ساخت کارتن ساده در شهر ری

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


در اینجا ما کاغذی با درصد رطوبت لازم را داریم که بر روی کپسول های مخصوص در ابتدای وایندر کلاف بندی می شود. سپس وارد مرحله ی نهایی می شود جهت پیچیده شدن و گرفتن لبه های اضافی بعد از اینکه لبه ها یکنواخت شدند. در این مرحله نقاطی از کاغذ که دچار پارگی شده است. چسبانده می شود و بعد از آن وارد خط تولید ورق کارتن می شود و از آن جهت ساخت انواع کارتن در کارخانه های تولید کننده کارتن است.فاده می شود.

زیبایی بسته بندی جعبه ها و کارتن همراه با محافظت از محصول، بسته به نوع محصول باید تا حد امکان زیبا باشد. اگر جعبه شما اولین تصویری است. که محصول در ذهن خریدار و کاربر ایجاد می کند، باید یک جعبه چهره برای نام تجاری شما ایجاد کند. قیمت درست است.؛ از آنجا که یک

کارخانه ی کارتن سازی گلبرگ به عنوان یک تولید کننده ی کارتن که از سال شروع به کار کرده است. در تولید انواع کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، کارتن عادی و کارتن های لایه و لایه و E فلوت، B فلوت، C فلوت با اتصال چسب و منگنه و همچنین است.فاده از دستگاه های بروز موفق بوده است.. هر یک از این کارتن های تولیدی دارای ویژگی های مخصوص به خود هست. که این ویژگی ها شامل:



( تولید و ساخت ) های دیگر