فروش کارتن ساده در شهر ری

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


از حساس ترین مراحل تولید کاغذ، مرحله ی پرس آبگیری است.. در این مرحله آب کاغذ توسط غلطک های پرس گرفته می شود به این صورت که خمیر کاغذ از توری های اولیه جدا می شود و درمیان غلطک های پرس آب گیری قرار می گیرد و باعث می شود رطوبت در تمام سطح کاغذ یکسان شود ولی اگر تناسب سرعت در این مرحله وجود نداشته باشد کاغذ بدست آمده به راحتی به دلیل نداشتن مقاومت لازم از هم جدا می شود.

در هنگام تولید این کارتن ها از کاغذ های بازیافتی است.فاده می شود. لایه ی بیرونی کارتن در برابر آب مقاوم است.. برای اینکه بتوانیم این لایه از کارتن را تولید کنیم باید از چوب درختانی مانند کاج و صنوبر است.فاده کنیم. از کارتن های لایه بیشتر برای تولید کارتن های پستی، کارتن های اسباب کشی، کارتن های بسته بندی محصولات تولیدی در صنایع غذایی، کارتن تخم مرغ، کارتن میوه و غیره است.فاده می شود چرا که این کارتن ها باید بسیار محکم و مقاوم باشند.

کارخانه ی کارتن سازی گلبرگ به عنوان یک تولید کننده ی کارتن که از سال شروع به کار کرده است. در تولید انواع کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، کارتن عادی و کارتن های لایه و لایه و E فلوت، B فلوت، C فلوت با اتصال چسب و منگنه و همچنین است.فاده از دستگاه های بروز موفق بوده است.. هر یک از این کارتن های تولیدی دارای ویژگی های مخصوص به خود هست. که این ویژگی ها شامل:



( فروش ) های دیگر