مشاوره و اجرا کارتن ساده در شهر ری

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


نمیدانم آیا شما هم تجريه مرا داشته اید یا نه. ولی هفته گذشته من هشت کارتن در ابعاد مختلف از شرکتهای گوناگون دریافت کرده ام که هرکدام حاوی محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت بوده اند. دوستان دیگری هم همین روند جدید را تجربه کرده اند. با اینکه من سال ها است. جعبه های کارتنی دریافت می کنم؛ ولی به تازگی می بینم که جعبه ها هرچه بیشتر متناسب و درست به اندازه ابعاد کالا ساخته و شخصی سازی می شوند. به همین خاطر در

مرحله ی بعدی تولید کننده کارتن خمیر سازی است. که به وسیله ی ارتعاشات، ناخالص هایی که از مراحله قبل به جا مانده است. را جدا می کنند. سپس محصول به دست آمده را وارد مخزن های بتنی می کنند در این مخزن ها عملیات یکسان سازی انجام می شود و خمیر به کمک همزن هایی، یکدست و یک نواخت می شود. (نکته: کیفیت خمیری که در این مرحله به دست می آید به کیفیت ضایعات کارتن بستگی دارد و همچنین هر چقدر که کارهای مربوط به ساخت خمیر با دقت بیشتری انجام شود کیفیت محصول نهایی بهتر خواهد بود.)

شرکت کارتن ایران با الگو قرار دادن شرکت های نمونه و معتبر اروپایی، آمریکایی و ژاپنی در زمینه تولید محصول و ارائه خدمات، همواره به دنبال ارائه با کیفیت ترین محصولات و بهترین و به روز ترین خدمات به مشتریان داخلی و خارجی خود بوده است.. تا به امروز نظم، تعهد و کیفیت کار ما تجربه فوق العاده ای برای مشتریان ما رقم زده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر