تولید و ساخت کارتن ساده در شهر قدس

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


شرکت کارتن توحید ضمن تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی و مشاوران مجرب خارجی ، همواره سعی در بهبود کیفیت محصولات و ارائه خدمات به موقع خود دارد و بصورت مستمر مواد اولیه ورودی ، محصول در حین ساخت و محصولات ساخته شده را طبق است.انداردهای ملی و بین المللی کنترل می نماید.

وجود آزمایشگاه مدرن و مجهز و تیم متخصص و کارآمد ، متضمن ثبات کیفی محصولات این شرکت می باشد. واحد آزمایشگاه مرکزی با در اختیار داشتن دستگاههای پیشرفته ، قادر به ارزیابی دقیق مواد اولیه و محصول در حال تولید بوده و با نظارت پیوسته خود بر تمامی مراحل تولید ، ضامن رضایت مشتریان می باشد

اگر به نمونه کارهای گلبرگ باکس نگاهی بیاندازید مطمئنا متوجه دقت در ساخت آن ها می شوید. این موضوع علاوه بر است.فاده از تجهیزات پیشرفته به مواد اولیه کارتن ها نیز بستگی دارد. با این وجود سعی شده است. تا قیمتی منصفانه و رقابتی برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شود تا مصرف کنندگان برای تهیه آن ها با چالشی رو به رو نشوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر