تولید و ساخت کارتن ساده در شهرک صنعتی شمس آباد

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;


شرکت تولیدی کارتن چاپ از جمله شرکت های تولیدی معتبر در کشور است. که سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کارتن های آماده، جعبه های مقوایی و انواع لوازم بسته بندی دارد و خدمات شایسته ای را در طی سال سابقه خود به صنایع تولیدی کشور ارائه کرده است. و شما با مراجعه به وب سایت ضمن آشنایی با خدمات کارتن چاپ می توانید سفارشات خود را در ویژگی های منحصر به فرد و تعداد انبوه به راحتی ثبت و خریداری کنید.

گمان نکنم به صورت دستی بتوان بیش از چهار هزار کار را در روز لمینیت کرد که برای هر شیفت هم حداقل به سه نفر نیروی انسانی نیاز است.. این در حالی است. با دو اپراتور به خوبی تا دقیقه ای ۵ کار را به انجام می رساند که یک رکورد است. و سرعت و کیفیت کار را تا حد زیادی بالا می برد.

سرعت ماشین عامل دیگری است. که در ضخامت کاغذ اثر می گذارد بدین صورت که هر چه سرعت ماشین زیاد باشد ضخامت خمیر بدست آمده کم است. و هرچه سرعت کمتر باشد ضخامت خمیر بیشتر است.. اگر ماشین هد باکس درست کار نکند باعث بروز یک مشکل بزرگ می شود و آن هم عدم یکنواختی در ضخامت کاغذ است..



( تولید و ساخت ) های دیگر