مشاوره و اجرا کارتن ساده در شهرک صنعتی شمس آباد

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس با بیش از دهه سابقه، در سال ۸۵ با ظرفیت ۵, تن تولید ورق و کارتن فعالیت خود را آغاز نموده است..این شرکت در طی سال های اخیر همواره سعی در بهبود کیفیت کالای تولیدی خود داشته و کسب رضایت مشتریان جزء اولویت مدیریان این شرکت بوده است..

نمیدانم آیا شما هم تجريه مرا داشته اید یا نه. ولی هفته گذشته من هشت کارتن در ابعاد مختلف از شرکتهای گوناگون دریافت کرده ام که هرکدام حاوی محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت بوده اند. دوستان دیگری هم همین روند جدید را تجربه کرده اند. با اینکه من سال ها است. جعبه های کارتنی دریافت می کنم؛ ولی به تازگی می بینم که جعبه ها هرچه بیشتر متناسب و درست به اندازه ابعاد کالا ساخته و شخصی سازی می شوند. به همین خاطر در

صنایع تولیدی مختلف برای بسته بندی محصولات خود به لوازم و ابزار مخصوصی نیاز دارند تا کالاها و محصولات تولیدی خود را برای انتقال به بازارهای فروش یا ارسال برای مشتری، بسته بندی کنند و این بسته بندی باید به گونه ای باشد که ایمنی کالاها را حفظ نموده و در نهایت جلوه ای شیک و مناسب در بسته بندی آن ها داشته باشد؛ اما طبق قوانین و مقررات سازمان های جهانی لوازم بسته بندی کالاها باید به گونه ای باشد که به محیط زیست صدمه ای وارد نسازد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر