مشاوره و اجرا کارتن ساده در شهرک صنعتی فیروزکوه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی


تولید جعبه‌های کنگره ای براساس تقاضا روندی جدید در بازار چاپ و جعبه‌سازی است.. یکی از شرکت‌هایی که از سال جعبه کارتنی براساس تقاضا (درخواستی)تولید می كند شرکت Ply mouth Packaging در آمریکا است.. البته از سال تاکنون درخواست برای این جعبه‌ها همگام با رشد تجارت الکترونیک و ظهور شرکت های مثل آمازون رشدی تصاعدی داشته است.. تعداد کل کارتن های تولید شده در آمریکا سالانه بالغ بر میلیارد جعبه آست! درحقیقت نیاز برای ساخت جعبه های کارتی درخواستی، رشدي انفجاری را تجربه کرده است.. شرکت آمازون به تنهایی، میلیون جعبه کارتنی تولید و چاپ می کند. در اوایل سال ۸ شرکت west rock که یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد بسته بندی با درآمد سالانه ا میلیارد دلار است.-  شرکت پلیموث پکیجینگ، واحد تجاری تولید جعبه بر اساس تقاضا (درخواستی) یا) Box on demond) BOD) را به همراه یک شرکت ایتالیایی دیگر به نام بانوتک panotec SRL خرید که در زمینه BOD فعالیت می کند. شرکت پانوتک تجهیزات ساخت جعبه های کارتنی را تولید می کند. شرکت وست راک حقوق انحصاری توزیع تجهیزات پاتوتگ در آمریکا و کانادا را نیز از آن خود کرده است..

مطمئنا در صورت داشتن پشتیبانی مالی مناسب، بهتر است. از ابتدا در فکر تاسیس کارخانه کارتن سازی باشیم. برپایی کارخانه همانگونه که گفته شده نیاز به سرمایه اولیه مناسبی دارد تا در ماه های اول بتوان هزینه های جاری کارخانه و پرسنل و همچنین هزینه های در گردش را از سرمایه اولیه پرداخت کرد تا در طی فرآیند تولید، نمودار در آمد رشد نماید و بتواند علاوه بر هزینه های خود کارخانه سود آوری نیز داشته باشد.

شرکت کارتن ایران با بیش از نیم قرن تجربه، اولین کارخانه تولیدکننده انواع کارتن و ورق کنگره ای در کشور می باشد که در سال ۸ شمسی توسط بخش خصوصی تاسیس و در اواخر سال ۵ شمسی به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. به دنبال توسعه ماشین آلات تولیدی کارخانه تا سال۵ ، همواره ظرفیت تولید شرکت کارتن ایران افزایش یافته و هم اکنون یکی از بزرگترین واحد از این دست در منطقه می باشد. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵ و با راه اندازی ماشین آلات جدید، تجهیز شرکت به نرم افزار و سخت افزارهای مناسب انجام پذیرفته و با اقدامات تکمیلی، ظرفیت کارخانه افزایش یافته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر