فروش کارتن ساده در شهرک صنعتی قرچک

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


 کارتن تهرانپارس حالا مجهز شده بود و همه چیز برای جهشش آماده بود. زمانی که ما این دستگاه را انتخاب کردیم می توانستیم با قیمت های کمتر ماشین ها یک سوم یا دو سوم اتومات و یا دستگاه های چینی متداول را خریداری کنیم اما دیده بودیم که نمی توان با آن ها هر کاری را انجام داد.

گمان نکنم به صورت دستی بتوان بیش از چهار هزار کار را در روز لمینیت کرد که برای هر شیفت هم حداقل به سه نفر نیروی انسانی نیاز است.. این در حالی است. با دو اپراتور به خوبی تا دقیقه ای ۵ کار را به انجام می رساند که یک رکورد است. و سرعت و کیفیت کار را تا حد زیادی بالا می برد.

مزایای این گونه بسته بندی ها بر همگان مشخص شده اند، مواردی از جمله وزن سبک، قابلیت چاپ بالا، نداشتن محدودیت در رنگ و طرح و هم چنین بازیافت پذیری خوبشان، آنها را نسبت به بسته بندی های دیگر متمایز کرده است.. تولید کنندگانی که سهم انبوهی از محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر میکنند خواستار این هستند که بهترین فروش را از آن خود کنند در این موضوع، بسته بندی میتواند به فروش بالای یک محصول کمک کند که روی پک آن طرح و رنگی منحصر به فرد چاپ شده باشد، پک این محصولات تاثیر زیادی را بر جلب نظر مصرف کنندگان به دنبال خواهد داشت.



( فروش ) های دیگر