تولید و ساخت کارتن ساده در شهرک صنعتی چهاردانگه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


لازم به ذکر است. عدم تامین مالی در ماههای اولیه، امکان تعطیلی زودهنگام و در نهایت ورشکستگی واحد صنعتی را در پی خواهد داشت. البته این قاعده برای راه اندازی یک کارگاه نیز جاری می باشد با این تفاوت که هزینه برپا نگاه داشتن یک کارگاه نسبت به یک کارخانه به مراتب کمتر خواهد بود.

لازم به ذکر است. که اگر محصول اصلی کارگاه شما مقوای چاپی است.، به خط کش برش، دستگاه چاپ، دستگاه برش و تسمه نیاز خواهید داشت. تغییر رنگ کارتن یا گردش کارتن مورد درخواست در نوع دستگاه و همچنین تغییراتی در گردش کار کارگاه تولید کارتن مورداستفاده قرار می‌گیرد که باید در خط تولید کارتن اعمال شود.

از آنجا که است.قرار مطلوب این سیستم، حفظ ونگهداری آن و در نهایت بهبود مستمر کلیه فعالیتهای سازمان بدون همکاری، همدلی و مشارکت کارکنان ممکن نیست از کلیه پرسنل انتظار دارد که با درک مفاهیم مندرج در این خط مشی از کلیه توانائیهای خود برای تحقق اهداف مذکور است.فاده نمایند.



( تولید و ساخت ) های دیگر