فروش کارتن ساده در شهرک صنعتی چهاردانگه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


در تولید خمیر ابتدا باید ضایعات کارتن را وارد مخزنی به نام هیدروپالپر کنند که همراه با آن مقداری ناخالصی از آن جدا می شود. محصولی که از هیدروپالپر به دست می آید وارد مرحله ای که نام آن توربورسپراتور است. می شود. در این مرحله الیاف کارتن از هم جدا می شوند و ناخالصی ها را نیز از آن جدا می کنند و در ادامه جهت اینکه به کاغذ کارتن است.حکام بیشتری داده شود به آن رزین و سولفات آلون اضافه می کنند و همچنین برای اینکه الیاف کاغذ بهتر به هم بچسبند به آن نشاسته اضافه می کنند.

گمان نکنم به صورت دستی بتوان بیش از چهار هزار کار را در روز لمینیت کرد که برای هر شیفت هم حداقل به سه نفر نیروی انسانی نیاز است.. این در حالی است. با دو اپراتور به خوبی تا دقیقه ای ۵ کار را به انجام می رساند که یک رکورد است. و سرعت و کیفیت کار را تا حد زیادی بالا می برد.

همانطور که می دانید با افزایش تعداد کارخانه تولید کارتن و مقوا در کشور، انتخاب یک تولیدی مناسب و با سابقه از میان آن ها کمی دشوارتر از قبل شده است.. به همین دلیل در زیر برخی از مهم ترین ویژگی های کارخانه تولید کارتن بسته بندی را بررسی می کنیم تا سردرگمی شما در این زمینه را کاهش دهد. تنوع در تولید محصول



( فروش ) های دیگر